Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2008 10:31 - (Затъ)мнително
Автор: dyjdovnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1350 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2008 10:34


 "- "Шведът*" с яйчен ликьор ли се прави или с ванилов сос?
  - С яйчен ликьор. И с ябълков мус.
  - А отгоре? Шоколадов сос или Амарена**?
  - Амарена
. "


Сигурно вече сте изпаднали в информационно затъмнение относно моята персона. Неизвестността разпалва страстите, нека ви е зле. Но понеже го играем английската кралица, а тя изглежда доста целомъдрена, няма да ви държа в неизвестност. Разбира се тези от вас, които са изгубили последната си капка здрав разум и четат тук.
След като "дръпнах ципа на лилавия сак с малкото зашито френско знаменце", аз се приземих твърде успешно на немска земя, където прекарах времето, през което вас ви е покривало споменатото информационно затъмнение. Няма да отегчавам с досадни подробности горките читатели, загубили здравия си разум /макар че като са без здрав разум, какво ли им пука, ама нейсе/. Гореописаният диалог обобщава достатъчно лаконично и ясно с какви тъмни дела съм се занимавала в Немско.
И те така, от една седмица помахам весело с ръчички от 43 градуса северна ширина и 24 градуса източна дължина, или иначе казано - от Северна България. Ако съдя по жегата навън, България трябва докато ме е нямало да е решила, че й е студено, и да се е преместила на юг. Нека кажа и аз, като човек с дълъг житейски опит :" Еех, сякаш преди нямаше такива горещини! Други бяха времената..." - в преносен и в буквален смисъл.
Можете да спрете да се чудите какво правя по цял ден през лятото, аз ще ви отговоря - нищо. Или поне нищо полезно. Сега мисля, че ми се ходи на море, но тъй като не съм напълно сигурна, не ходя. А пък ме и напече, та мисля да сложа край на този и без това безсмислен пост. Айде със здраве.


* "Швед" - мелба, която бива приготвяна от ябълков мус, ванилов сладолед, яйчен ликьор, сметана и сос Амарена във високи стъклени чаши.
**Амарена - сорт италиански череши, подобни на вишна.


П.С. : Животът ми е мелба. Но не "Швед". Не си падам по ванилов сладолед.




Тагове:   мнително,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krukshanks - Welcome back :)
21.08.2008 15:39
Хубаво е животът ти да е мелба..само внимавай с "те така":P Иии...чакам те да ядем заедно сладолед.
цитирай
2. dyjdovnik - Merci beaucoup,
26.08.2008 13:19
Е "те така" си е дума-символ, има особено място в моя речник. Ида да ядем сладолед заедно, само да не го затворят, докато дойда. А за мелбата - от мен да знаеш, че никога не можеш да бъдеш сигурна какво точно има на дъното. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dyjdovnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 38379
Постинги: 9
Коментари: 46
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930